توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تمایل آزمون برای انتقال به بوندس لیگا| لیون منتفی است؟

  • کد خبر: ۸۸۵۹۰
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
تمایل آزمون برای انتقال به بوندس لیگا| لیون منتفی است؟
درحالی که مدیران باشگاه لیون سخت به دنبال سردار آزمون هستند، اما از منابع نزدیک به این بازیکن شنیده می‌شود که او علاقه بسیاری دارد فوتبالش را در بوندس لیگای آلمان ادامه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرارداد سردار آزمون بعد از پایان فصل جاری لیگ روسیه با زنیت به پایان می‌رسد و مهاجم تیم ملی کشورمان باید درباره آینده کاری‌اش تصمیم گیری کند.  

آزمون درحالی در این موقعیت قرار گرفته که در تیم ملی جزو یکی از بهترین گلزنان محسوب می‌شود و در باشگاهش زنیت نیز خوب درخشیده است. به همین دلیل هم هست که باشگاه‌های قابل توجهی از قلب اروپا خواهان جذب مهاجم تیم ملی کشورمان هستند.

مدیران باشگاه لیون فرانسه اخیرا رسما علاقه خود برای جذب سردار آزمون را رسانه‌ای کرده‌اند و مذاکراتی با این بازیکن داشته‌اند، اما منابع نزدیک به سردار آزمون از علاقه او برای ورود به بوندس لیگا رونمایی کرده‌اند وبراین باورند که سردار درنهایت به لیگ آلمان خواهد رفت.

البته آزمون نیم نگاهی هم به بازی در اسپانیا دارد، اما با توجه به علاقه‌ای که این مهاجم برای بازی در بوندس لیگا دارد باید دید که درنهایت آیا موفق به حضور در این کشور خواهد شد یا خیر؟!

پیش‌تر باشگاه لورکوزن آلمان خواهان جذب سردار بود، اما اکنون گفته می‌شود، یکی دو باشگاه دیگر نیز خواهان جذب این بازیکن هستند و به طور چراغ خاموش درحال رایزنی با مدیربرنامه‌های مهاجم تیم ملی کشورمان هستند.

به طور قطع زمستان پرماجرایی درانتظار مهاجم تیم ملی کشورمان قرار دارد و این بازیکن بخش اعظمی از اخبار را به خودش اختصاص خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->